Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Hi again... (o_O)
Do As Infinity Forum > Headquarters > Geofront
yoshi
...bcuz SOME FCKNG HACKERSS, I'll introduce myself again...
YO people!! My name is yoshi (not from mario=P), I'm a brazilian Do As Infinity fan,... I'm 16, my fave song is Oasis (well, it's kinda hard to say, because we're talkin' bout DAI...), I first heard of DAI in 2001 (listened to fukai mori in inuyasha), and I WILL live in Japan one day... =>hopefully<=...,
phew... I think that's it... nice to meet u all!!
Infiniation
Hi yoshi!! Again, lol.
Do you like Mario Party? :rolling:
yoshi
YOU! I know u!! do I hav ur msn?... u'r god-somethin'?or not? well...
hi again!! mellow.gif :bigthumb:
MimaKinomoto
Brazil? o.o
I'm from Brazil too! xD~~

YAAAAY! there are lots of DAI fans here... ^^
Is there any possibilities of you being from SnF...? o.o
Ah well... welcooooooome anyway!! XD
I'm getting back too, after a loooong time not coming here...
Two months with no internet at home + what happened to daiforum + personal problems...
Those things kinda kept me away from this forum for a long time... :buncry:

Soooo, hello to everyone else! xD
Maybe you ppl don't even remember about me T.T
It can't be helped if so... -.-


Ahm... phpBB..... 0___0;; *surprised*


AH, Mario Party is okay... but what about Tetris Attack?! I love that game...
It's Yoshi anyway... lol XD
Manuelito Rastafari
Ey I remember you, actually I have the same problem but Im back again

Everything look so nice and clean I feel like in my firts year in college, hahaha

Welcome back bro biggrin.gif
Infiniation
I added you when you were added to the convo!! ohmy.gif
You didn't accept? OMG FDP!!! Nah, I'm just jokin'. :rolling:

I'm Pika!! How could you get me mixed up with God? Lol, I'm joking again. :rolling:

God of Bunnies is Frozenbreak.
ANNA
hi hi!!! :bigthumb:
Kyoyama_Tomiko
pika...LMAO...u should join us in convos yoshi .-.

welcome to dai forum again .-. wink.gif
andressa
do get mario yoshi =O

XDD brincadeira

you should probably know me..if you dont i am gonna kick you ass u.รบ

hmm...welcome XD

LOOL pika said FDP *_____* i am so proud
Mara
Welcome biggrin.gif o/
Infiniation
I'm learning Portugese rly fast you guys!! :rolling:
tomikolover
Hey there!
yoshi
QUOTE(MiMaKiNoMoTo)
Brazil? o.o
I'm from Brazil too! xD~~

YAAAAY! there are lots of DAI fans here... ^^
Is there any possibilities of you being from SnF...? o.o
Ah well... welcooooooome anyway!! XD
I'm getting back too, after a loooong time not coming here...
Two months with no internet at home + what happened to daiforum + personal problems...
Those things kinda kept me away from this forum for a long time... :buncry:  

Soooo, hello to everyone else! xD
Maybe you ppl don't even remember about me T.T
It can't be helped if so... -.-


Ahm... phpBB..... 0___0;; *surprised*


AH, Mario Party is okay... but what about Tetris Attack?! I love that game...
It's Yoshi anyway... lol XD


Hello! I remember u!! actually, the first time a entered this forum, one of the first topics I read was urs (the one with uploaded singles^^)
anyway, what d'u mean by snf? ur not referring to CS, r u?
MimaKinomoto
QUOTE(yoshi)
QUOTE(MiMaKiNoMoTo)
Brazil? o.o
I'm from Brazil too! xD~~

YAAAAY! there are lots of DAI fans here... ^^
Is there any possibilities of you being from SnF...? o.o
Ah well... welcooooooome anyway!! XD
I'm getting back too, after a loooong time not coming here...
Two months with no internet at home + what happened to daiforum + personal problems...
Those things kinda kept me away from this forum for a long time... :buncry:  

Soooo, hello to everyone else! xD
Maybe you ppl don't even remember about me T.T
It can't be helped if so... -.-


Ahm... phpBB..... 0___0;; *surprised*


AH, Mario Party is okay... but what about Tetris Attack?! I love that game...
It's Yoshi anyway... lol XD


Hello! I remember u!! actually, the first time a entered this forum, one of the first topics I read was urs (the one with uploaded singles^^)
anyway, what d'u mean by snf? ur not referring to CS, r u?



uploaded singles! oohhh yea... I guess I should upload them all again... o
about SnF... Shinjitsu no Fan ~ Do As Infinity's brazilian forum... =P
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2014 Invision Power Services, Inc.